Tuesday, July 20, 2010

Today is wanita usahawan Berjaya…..!!!!!!!!!!!




Today is wanita usahawan Berjaya…..!!!!!!!!!!!

Ari nie p kls dengan sedikit kelainan dengan fesion tudung ku…..sblm nie hnya pkai tdung bawal or tdung biasa tp ari nie aku telah memakai tdung Syria….oppss begitu ayu napak nye…ramai yg menegurku n member gelaran wanita usahawan Berjaya….hehehe…happy kn bunyi 2….hrp2 termkbur lah gelaran yang d beri oleh rakan2 ku itu…amin……………………..

Walau berpakai sedikit cntik tp aku tetap perkara sama semasa berada did lm kls……iaitu……………………jeng2……….MENGANTUK dlm kls….td xtau pe2 stdy SISTEM ELEKTRONIK BERDIGIT…….aku just tau turun naik antara ‘0’ n ‘1’…xtau pe2 tau…ermmmmmm….cam ne nk jwb kuiz….aduiiiiiiiiii……..bila la mau berubh ek….

So x blh lg la nk jd wanita usahawan Berjaya…….ermmmmm….aku akn cuba tau…..amin…………….

So aku post kan korang sedikit gmbar2 ku……..



No comments:

Post a Comment