Saturday, October 9, 2010

Nordin batik....


assalamualaikum...lama xupdate my diary ku ini...huhhuhhuhuu...bz sgt2....now aku nk update psl lawatan aku p nordin batik at klate darul naim....huhuhuhu...best.....happpy...butttt tired kot....hahahhahaha...aku p anjuran my luvly kelab...kelab keusahawanan(nk jd usahawan berjaya)tp xtau bila....hahahahhaha....doa2 kn lh korg ekkk.....

i p sna ari isnin ptg naik bas...xsilap pkul 6 lbh kot...n then smpai kul 1 pg...lmbat giler la draver drive bas(kalu la aku ada lesen bas, nk jer bwa bas sendiri....kikikiki)....spatut smpai kul 10 tp hampeh...niat nk p wakaf che yeh tergendala...

aku menginap d ombak in at wakaf che yeh...huhuhu...tdo la aku d sana....hahahhahah...buekkkkk utk korg...hahahhaha....keesokkan ari p nordin batik dalam kul 9 lbh....sbnar kna p kul 9 tp lmbat coz ader segelintir bdk2 lmbat bgun tdo(knak2 rebina).....

syokkkk giler r tgk die org buat batik...mmg kratif r tngan....aku xdapat nk byg kalu ku lukis batik 2...hahahhaha...entah jd pe la kat kain....( kata pn zainab...batik yg aku lukis akn keluar jd gelombanf FM...hahahahha)...........after that aku p tgk kat geleri...ya allah pnya cntik nye kain batik nie...kalu ku ader duit....aku bli dah 1 for me... ( nk gaya my mom suh bli baju batik kat aku)...hehehheheh...jhat punya ank....

byk lg nk citer tp page lain ek...pnat dh kot.....(edit laen kali)

putera n puteri kipas

with manager nordin batik(en ruhi)selaku menantu tuan haji nordin....

dihadapan wisma nordin...(first smpai terus posing)cayalah korg...hahahhaha...
wth semua ahli kelab keusahawanan yg join lawatan....

No comments:

Post a Comment