Sunday, March 27, 2011

KERETA MINI....

kereta mini...!!!!!

aku minat giler dg kereta 2....antik giler...aku nie minat giler dg barang antik...mls r nk citer just nk share pic jer...





*& miss my PKB friend *&

-->amy, syahida, hamizah, tasya,naimah n aisyah(esoh)...

miss u olls....lma kn kita x hang out sma2...bila weii nk jupa nie

  • amy== aku rindu gado2 ngan mu...saat dk umah sewa sem 4 paling aku ingt...saat kita lari 10o METER....hahhahaa....saat aku xbole tdur tnpa mu....stdy math n mesin..hahahahhaha..aku g KL kita kuar karoks......
  • syahida==rindu naik motor dgn u la...
  • hamizah== walaupun mu aku jupa skmo tp aku tetap rindu kalot mu n ayat tersyasyur mu...yg penting saat mu gocoh manja ngan esoh masa sem 2 2 paling best..
  • tasya==classmate aku...hilang terus dlm FACEBOOK...kemane kamo....rndu bangat kat kamo!!!!! byk cerita dowh
  • naemah==sem 1 n sem 2 byk kenangan kita....dont kalut mcm mijah deh...hampir sma doh kalut mu ngan mijah...hahhaha....yg penting mu kalut giler masa konvo...
  • esoh@ aisyah== doremon..cohcak...kalu de lapar xingat dunia doh...giler r mu g marah ko pelayan...brehi wat tubik modal n boleh membawa pertengkaran mulut antara naemah n mijah....cayok2 r soh...setiap modal mu tubik pasti berpanjangan perbicaraan nye...hahahaha(ayat skema ko nie weiii)


the GUndiks


aku n naemah..konvo nye...saje jer nk interfreme jubah konvo

3 comments:

  1. hahaha...really ko rindu aku nie jaa???????????heheheh...(amy)

    ReplyDelete
  2. hahaaha...menjadi la ja...nk nangis rase ingat zaman2 dlu..best sgt kn...(mijah)

    ReplyDelete
  3. mmg sedih!!!....tgk jer video kita 2 msti mngis....giler en en en...

    lain btoi prngai dlu ngan skrunk...hahhahaha..

    ReplyDelete