Saturday, December 24, 2011

TiaDa sEnyuMan...Tiada GelaK...tiAda Gembira

ape di sebalik tjuk aku tu ek...ermmm mmg betol pn xder gelak, tawa happy...hanya ader muka masam, tension n nangis...xtau la nape aku asa semenjak dua menjak nie, tension tahap gilo...aku xder da nk gelak tawa...hanya ader muka masam n nangis...

2 nama nye budak U ek????

da org len ok jer dk gelak tawa...awat aku n my geng xmcm 2....aku pn asa pelik,,,tp xpe, after final pasti semua 2 berubah....

bemula dengan selepas program ank angkat smpai la mnggu stdy week...sedey memnjang, demam...kalut dg assgmnt, test n mcm2 lg..semua nye kena prepair last minu..(bukn mls tp dpt last minit..)....aku pn xtau la mcm mane diorg nie bole fikir nk balik bnda nie last minut kat stdent...nk suruh stdent tension ke??

bkn nk puji subject math eng tp kn betol la kata cik munirah, org xbuat assgmnt, test mnggu 14..minggu 14 ade lh mnggu org kejar sillybus...bkn dk kejar test...mmg bgus r math wat test awal2...i pround of u la cik munirah...bukn ape, cik nie fhm la tentang kami sebgai stdnt...da kalo korg d ympat aku, mmg dpt rasa la tension nye stdy nk dekat final...mmg la stdy dekat final bole cover utk final..da kalo belmbak kerja kena siap xder mkna nye nk stdy yenang kn....dk stdy bnda len tp dlm otak dk pkiq asgmnnt la, mini project la...

ni bab mini project....aku mmg skit ati la, nape xcakap awl2 tarikh mini project..last minitbaru cakap...kalo ckap awal2 xperlu la aku dk hadap dinding sorg d wang ulu nie..semua org balik kg tp aku dk hadap dinding...da mnggu stdy week baru nk present...gile ke ape..aku mmg benggang la....xpsl2 dk wang ulu...weiii cuti 1 week dg isi bnda yg sedey....


ok la xmo create byk2...nnti bertmbh dosa...by the way, i luv my geng....luv u ek coz buat sy senyum always....









No comments:

Post a Comment