Saturday, February 11, 2012

Sem 1(2011/2012)

tamat la riwayat aku dlm semester 1...akhir nye...1 sem da lepas...

mcm xcya dowh...continue dr entry sblm nie psl final exam..(perlu ke continue citer psl final)

ermm...xtau nk citer ape psl final exam nie coz aku asa teruk sgt...aku stdy weiii tp...ermmm...huhhu

tp kn yg penting da finish exam....happy dlm takut(tkut kena repeat paper dowh)..

last paper circuit electric....perghhhh mmg kawww giler r soaln...tp kn aku xstdy pn circuit,,,bkn mls tp dugaan yg aku alami masa last paper....sakit wanita yg sgt sakit....xpernh lg aku rasa sesakit 2....1 hari dk atas katil...da la ari yg sakit 2, ari aku nk exam....mmg terbaek r...aku tawakal jer ape masa jwb...tp kn SERIOUSLY aku kata kn...i can't see u la CIK ASHIKIN after exam....rasa malu n bersalah...ya allah ader kah aku nie pemalas or something...bla...bla...!!!...berbekalkn doa jer utk result yg ok n tak repeat paper....<3..<3

konon la xmo jupa cik kn...alang2 berhenti kdai mkn, tgk2 cik dk lepak ngan cik syafa...mmg terbaek r kn......hahaha....aku rasa kn jodoh kot dg kitaorg...(my girls)...

da la citer psl final...benda da lepas!!..

hang out wif my girls...tp baby a'da xder...xbest coz jejalan xckup sorg....tp xpe tetap happy kn...(kalo baby ader lg happy)...

okey!! RM50 k habis duit utk 3 barang...aku n my girls p serang padang besaq...mmg kaww2 la kn kita org beli....(da mcm awal sem)...rela redah ujan...hbs kedai kita org masyuk utk cari kemeja....akhirnye my girls get kemeja but me!!!...tp xpe dapat baju punjabi lg molep...mmg aku da idam lama k nk pkai bju cam 2....n lastly beli beg guni n handbeg...mmg aku xboley r tgk beg..obses ckit...hahaha...(bekenan kat baju jessey chealsea n malaysia)...

n 21 january 2012 hari perpisahan dgn my girls.....serious sedey tp kn happy la coz mlm terakhir kita tdoq ramai2 kn...mmg best.....(kalo sy xmsj bkn xingt...kalo sy msj bertmbh la miss sy kat u olss)...balik 1 week da rindu merindu dh, nie kn 1month...OMG!!!...

bertempat stesen bas kangar, masa 9pm...perpisahan aku dg perlis....(pisah dg perlis xsedey k..lagi suka...hahahaha)...maka sy balik la klate..GUD BYE UTARA, WELCOME PANTAI TIMUR!!!!

doakn semoga perjalanan sy smpai selamat ke destinasi.....aminnn.......(xsbq nk p sekolah tgk my luVly cousin kat prasekolah)...

n <3<3 23 january 2012....hari dating ku dg sang kekasih...rndu giler dowh walau kita suka gado2....can't wait!!!!!

GUD BYE SEM 1 SESI 2011/2012...WELCOME SEM 2 SESI 2011/2012....

No comments:

Post a Comment