Monday, April 29, 2013

assalamualaikum...

lama xsinggah kat blog n xupdate...sekarang nie musim student degree dk tgh bz..tmbh2 lg dg budak engineering..mmg ader jer setiap sem kena buat projek..xkecuali aku...waaaaaaa....stress bila dlm masa 4 bulan kena buat 1 projek....adoii sumpah mmg kalot la kn...nie pn update sbb nk hilang kn rasa stress...huhuhu..

tp xpe la nk menimba ilmu perlu mengarungi perlbagai rintangan...adik-adik, kakak-kakak, abag-abang...mukan mudah k nk mendapat kn sijil..bkn hnya p kls n duduk dg lectrer ckp jer...perlu la lebih berusaha..hahahahha...waaaaaa da mcm pakar motivasi la plak...btw aku nk cerita d sebalik ke busy2 kami warga unimap, student system electric, 3rd year....

org len dk pulun2 sakan dg projek...aku n 3 org kwn blh bersuka ria p travel sana sini...syok la kn...tp perlu jgk bersuka ria kn, kalu 100% dk tumpu pd report alamak masuk wad gila la....pg ptg sing mlm, mmg mknan aku dg report jer...tu xtambah kn lg assigmnt, test n others la....mmg naik gila la kn...so kami warga yg senggal2 nie membawa diri p wang kelian n gua kelam...hilang la stress skit walau pun xshopping pn...hahahaha....(kata nk enjoy, mmg enjoy btul2 la)..mmg sbnr nye xrancang pn nk p wang kelian....si zaza lee mmg bagus r, blh hajak aku p out with abg long n arip...mmg xdinafi kn, mmg niat hari 2 nk puasa ari ahad..alang2 sbtu mlm blh sisi zaza lee whatsapp aku hajak p wang kelian...tnpa pkir pnjg mmg setuju jer...mmg abaikan r niat nk puasa 2....(mmg kami kaki travell pn)...

sumpah excited nk p wang kelian coz 1st time dowh p sana....mls r nk citer suasana n keadaan wang kelian...tgk gmbr jer la kn...jenuh aku nk pkir ayat nk citer kat sini......



bff





bff smttm, pkb n unimap...insyaallah alwys together...








after that, menghala ke gua kelam pulak...mmg berkelam sakan la....selamat kami x bertapa jer dlm gua 2...


















No comments:

Post a Comment